Przyrost masy mięśniowej – najpopularniejsze tabletki, suplementy.

Wyrzeźbiona sylwetka – cel, który przyświeca niejednemu mężczyźnie. Sęk w tym, że tylko nielicznym udaje się go osiągnąć. Droga na szczyt i jest długa i kręta – wystarczy jedno potknięcie, a cały plan bierze w łeb. Jak uniknąć wpadki? Czy istnieje złoty środek?  W dzisiejszym wpisie postaram się odpowiedzieć na te pytania. Poruszyć wiele, istotnych kwestii związanych z procesem kształtowania ciała. Jeżeli, jesteś zainteresowany – zapraszam!

Ten tekst powinien przeczytać każdy chudzielec! Jesteś jednym z nich? Świetnie! Stosując się do poniższych rad, efekt masz jak w banku! Umięśniona sylwetka jest w zasięgu Twoich rąk!

Budowanie sylwetki, krok po kroku

Od czego zacząć? Pytanie, które towarzyszy większości z nas. Zastanawiamy się nad tym, którą siłownię wybrać, czy zdecydować się na opiekę dietetyka lub trenera. Nie powiem, słuszne rozterki. Warto korzystać z rad mądrzejszych, sęk w tym, że wiedza kosztuje – cena jednorazowej konsultacji oscyluje na granicy 100-200 złotych! Nie każdego na to stać. Na szczęście masz mnie – mam nadzieję, że informacje przedstawione w tym tekście okażą się wystarczające do tego, aby osiągnąć cel!

Najpierw masa potem rzeźba 

Torba sportowa – check, buty – check, strój – check, woda – check. Stop, stop! Zanim pognasz do klubu,  spójrz w lustro – przyjrzyj się dokładnie temu, jak wygląda Twoja sylwetka. Wówczas będziesz w stanie obrać odpowiedni azymut – masa? A może wręcz przeciwnie: redukcja?

  • Osoby o niskim poziomie tkanki tłuszczowej, o ektomorficznej (szczupłej) budowie ciała powinny wejść na masę. Z kolei panowie, którym nie brakuje brzucha skupić się na jego zrzuceniu.

 

Masa vs rzeźba 

Różnice są znaczące – począwszy od kaloryczności poprzez suplementację a skończywszy na treningu. Jedynym wspólnym mianownikiem jest regeneracja – bez względu na cel musisz o nią zadbać! W dzisiejszym wpisie skupię się na masie, która wbrew pozorom jest o wiele trudniejsza w przeprowadzeniu aniżeli redukcja. Nie wierzysz? Zaraz się przekonasz!

Masa. Podstawowe informacje

  1. Dodani bilans kaloryczny
  2. Systematyczny trening z ciężarami
  3. Regeneracja
  4. Suplementacja

Tak to wygląda w wielkim skrócie – czas rozwinąć temat. Zacznę od początku, czyli od samej góry listy. Dodatni bilans kaloryczny. Najprościej mówiąc: musisz jeść więcej, niż potrzebuje Twój organizm.  Co konkretnie mam na myśli? Głęboko wierzę w to, że moja odpowiedź Cię nie rozczaruje. Nie zrozum mnie źle: chcę Ci pomóc, ale pewnych rzeczy nie jestem w stanie przeskoczyć. Choć traktuje Cię, jak najlepszego kumpla, nie wiem ile mierzysz i ważysz, a te dane są niezbędne do tego, aby ułożyć dietę na masę. Każdy z nas ma inne zapotrzebowanie energetyczne. Dobra wiadomość jest taka, że można je w bardzo prosty sposób wyliczyć. Wystarczy skorzystać ze wzoru Harrisa i Benedicta – więcej szczegółów na jego temat znajdziesz w Internecie, a następnie do otrzymanej wartości dodać 300-500 kalorii – tyle wystarczy, aby zacząć przybierać na wadze.

Uwaga!

Kalorie to nie wszystko! Jeżeli ich jakość będzie wątpliwa, nie nabierzesz mięśni – obrośniesz w tłuszcz! Dostarczaj swojemu organizmowi najwyższej jakości paliwa – ciemne pieczywo, chude mięso, jaja, oliwa z oliwek, ryby, nasiona i orzechy, gruboziarniste kasze, ryż, warzywa, owoce – tych produktów nie może zabraknąć w Twojej diecie. Zapomnij o słodyczach i fast-foodach – chyba, że Twoim celem jest oponka.

Jak ćwiczyć na masie? W kręgu Twoich zainteresowań powinna znaleźć się strefa wolnych ciężarów – Twoje mięśnie potrzebują bodźca. Musisz systematycznie zwiększać obciążenia – w przeciwnym razie muskuły nie będą rosnąć. Skup się na ćwiczeniach wielostawowych – przysiady, podciąganie, wyciskania, martwy ciąg. Ważne! Nie porywaj się z motyką na słońce! Objętość, częstotliwość treningowa powinna być dostosowana do Twojej  kondycji!

Ile razy w tygodniu ćwiczyć?

Tak jak wspomniałem, to bardzo indywidualna kwestia. Uzależniona od wielu składowych: staż treningowy, kondycja, stan zdrowia. Niemniej jednak istnieją pewne uniwersalne zasady, których warto przestrzegać: początkującym poleca się metodę FBW – w trakcie jednej sesji na siłowni angażujesz różne partie mięśni. Ćwicz nie częściej niż trzy razy w tygodniu. Czas “pomiędzy” przeznacz na regenerację.

Kontynuując temat regeneracji, okazuje się że mamy z nią ogromny problem. Uparcie wierzymy w to, że im więcej będziemy trenować, tym szybsze rezultaty osiągniemy. Niestety, tak to nie działa – jest zupełnie inaczej. Regeneracja jest niezbędna do wzrostu mięśni. A tak w ogóle – czy proces budowania sylwetki można jakoś przyspieszyć? Czy suplementy nam w tym pomogą? Jeżeli tak, co wybrać aby osiągnąć cel?

Jakie suplementy na mase?

Dieta rozpisana, plan treningowy ułożony, a Ty dalej nie widzisz efektów. Zachodzisz w głowę i pytasz: co robię źle? Możesz jesteś zbyt niecierpliwy? Musisz wiedzieć, że rezultaty nie przyjdą od razu. Pierwsze zaobserwujesz po miesiącu. Kiwasz głową i twierdzisz, że nie masz tyle czasu. Chcesz zaraz, natychmiast, teraz!!! Czy tak się da? Istnieje kilka sprawdzonych sposobów na przyspieszenie procesu kształtowania sylwetki, a tak właściwie zwiększenie możliwości organizmu – będziesz mógł trenować bardziej intensywnie niż dotychczas, podnosić coraz większe ciężary.

Gainery, odżywki i inne

Wśród suplementów diety na masę największą popularnością cieszą się odżywki w proszku. Założę się, że znajdę ją w domu każdego z Was. Ba! W hurtowej ilości. Ciasteczkowa, waniliowa, czekoladowa – pytanie: czy walory smakowe idą w parze z działaniem? Muszę Cię rozczarować: wbrew obiegowej opinii, gainer nie zamieni Twoich wątłych ramion w muskuły, a jedynie dostarczy kalorii – pomoże osiągnąć dodatni bilans. Niespożytkowany zamieni się w tłuszcz, a nie w mięśnie! Co zatem kupić, aby się nie rozczarować?

 

Tabletki na przyrost masy mięśniowej

Tabletki na masę wydają się być jedynym słusznym rozwiązaniem. Specjaliści mówią o nich: bezpieczne zamienniki sterydów. Działają w taki sam sposób, jak anaboliki z tą różnicą, że nie wywołują skutków ubocznych. W dalszym ciągu nie jesteś przekonany do ich stosowania? Obawiasz się, że zawierają szkodliwe substancje? Jestem tutaj po to, aby rozwiać Twoje wątpliwości. Czytaj dalej!

Tabletki na przyrost masy mięśniowej – działanie

  • Wzrost masy mięśniowej, siły i wytrzymałości
  • Przyspieszony anabolizm, zahamowany katabolizm
  • Szybsza regeneracja mięśni
  • Optymalny poziom testosteronu
  • Efekt “pompy”

Nie wiem czy wiesz, ale poziom testosteronu obniża się wraz z wiekiem. Między innymi dlatego, w okresie dojrzewania czy młodości możemy pochwalić się nieprzeciętnie wysokim libido. Sęk w tym, że ten hormon kształtuje nie tylko naszą seksualność, ale również mięśnie! By cieszyć się atletyczną sylwetką, należy zadbać oto, żeby mieścić się w normie. Jakie są założenia? Zbilansowana dieta, regularne sesje treningowe, suplementacja. Jak wygląda skład dobrych tabletek na masę? Co kupić? Jak nie dać się naciąć?

Testosteron normy

  •  8 – 12 nmol/l lub 2,3 – 3,4 ng/ml

Przyrost masy mięśniowej – skład  tabletek

W sieci nie brakuje niebezpiecznych ofert, na popularnych portalach aukcyjnych znajdziesz ogłoszenia osób sprzedających anaboliki bez recepty. To ściema! Ba – zagrożenie zdrowia i życia! Skład większości z nich nie ma nic wspólnego z oryginałem!Zarabianie na ludzkiej naiwności. Na szczęście masz mnie, podpowiem Ci co kupić. Poniżej znajdziesz skład, jedynego prawilnego suplementu na masę. Stosując go regularnie, osiągniesz cel!

  • Ekstrakt Fenugreek – usprawnia proces syntezy białek, chroni przed niebezpiecznym niedoborem glikogenu –  bez niego możesz zapomnieć o kształtnych mięśniach.
  • Kwas fosfatydowy (PA) – zwiększa objętość mięśni, pozwala osiągnąć efekt tzw. pompy. Duże i twarde muskuły, widoczne żyły – o tym marzy każdy z nas!
  • Kwas 4-Amino Butanowy (GABA) – stymuluje produkcję hormonu wzrostu, dodaje energii, poprawia wydolność organizmu – Twoje treningi będą bardziej efektywne. Będziesz obserwował nieustanny progres!
  • 5-Deoksy-Adenozylokobalamina – wspiera naturalny przyrost masy mięśniowej, zapobiega nadmiernemu odkładaniu się tkanki tłuszczowej, co jest niezwykle trudne do osiągnięcia! O takim efekcie marzą wszyscy sportowcy – w tym kulturyści.
  • Kwas D-Asparaginowy (DAA) – dba o prawidłowy poziom testosteronu w organizmie – hormonu, który ma bezpośredni wpływ na wygląd sylwetki.
  • Korzeń Maca – wzmacnia organizm oraz poprawia wydolność treningową.

Jak stosować?

Wiesz już, jak wygląda skład dobrych tabletek na masę. Czas na szczegółowe zalecenia: jak je stosować, żeby osiągnąć cel? Zalecenia są różne – producent wyznacza zasady. Dzienna norma nie przekracza zazwyczaj 2 tabletek. Efekty są widoczne od razu – już od pierwszej dawki. Zaobserwujesz wzrost siły i wytrzymałości. Zrobisz naprawdę dobry trening.

Podsumowanie

Większość z nas skupia się na diecie oraz treningach, kompletnie zapominając o regeneracji i suplementach. Zaniechania, za które przyjdzie nam drogo zapłacić. Brak efektów – no sam powiedz, czy może być coś gorszego? Gwarantuje Ci, że włączając je do swojego planu treningowego, osiągniesz cel – zbudujesz sylwetkę marzeń.
Do dzieła!

Przyrost masy mięśniowej – najpopularniejsze tabletki, suplementy.
4.7 (93.33%) 9 votes

About Redakcja

Konsultacje Marek Krajewski - zakładka kontakt. Produkty opisywane na stronie są testowane przez nas oraz przez naszych ekspertów. Wszystkie zdjęcia produktów są wykonywane przez nas.

View all posts by Redakcja →

3 Comments on “Przyrost masy mięśniowej – najpopularniejsze tabletki, suplementy.”

  1. Przeczytałem ten tekst kilka razy, dokładnie przeanalizowałem to co napisałeś, kupiłem tabletki których skład odpowiada temu, o którym wspomniałeś- Mass Extreme. To naprawde działa! Polecam wszystkim, którzy mimo treningów i diety nie są zadowoleni z tego, jak wygląda sylwetka. Dla mnie 10/10!

  2. masz rację, suplementacja jest bardzo ważna w okresie budowania sylwetki. sam sie o tym przekonalem. odkad wprowadzilem twoje zalecenia w zycie, czuje sie i wygladam coraz lepiej. na treningach daje z siebie 110 %

  3. to prawda, kilka miesięcy temu podjąłem wyzwanie – postanowiłem przeprowadzić pierwszą mase w życiu. skonczyło się fatalnie… bez wiedzy nie ma co zaczynać. należy pamiętać o wszystkich aspektach: dieta, treningi, suple, odpoczynek inaczej skonczycie, jak ja – z wielkim bencem i ulana morda

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *