Nutrigo Lab Regeneration — Twój przepis na efektywną regenerację!

Doskwiera Ci nieustanne zmęczenie? Brakuje Ci sił? Czujesz się ociężały i ospały? Jesteś stale rozdrażniony i poddenerwowany? Przyczyn złego samopoczucia może być wiele. Spadek ciśnienia, kapryśna pogoda na dworze — niestety muszę Was rozczarować. Zdaniem naukowców, wpływ pogody na nastrój jest zdecydowanie mniejszy niż nam się wydaje. Co zatem go kształtuje? Nasza codzienność! Żyjemy w czasach dużej presji i nieustannie rosnących wymagań. Silny, odważny, mający własne pasje i zainteresowania. Dbający o wygląd, rodzinę i finanse. Taki obraz mężczyzny wykreowała współczesna popkultura. Ile energii potrzeba, by sprostać tym zadaniom? Oj sporo. Praca do późnych godzin lub na kilka etatów, domowe obowiązki, ciężkie treningi na siłowni. Zazwyczaj, któraś z tych stref musi ucierpieć. Skończyć się wypaleniem zawodowym, rodzicielskim lub przetrenowaniem!

Przetrenowanie

Każ­dej zimy jeste­śmy bom­bar­do­wani nagłów­kami, że już czas wziąć się za sie­bie i zacząć przy­go­to­wa­nia do sezonu let­niego. Prze­kaz jest jasny — kobieta ma mieć piękną pro­por­cjo­nalną syl­wetkę, a męż­czy­zna mię­śnie. Nic wię­cej dziw­nego, że wraz z począt­kiem roku siłow­nie pękają w szwach. Celem więk­szo­ści z nas jest uzy­ska­nie spektakularnych rezul­ta­tów w moż­li­wie jak naj­krót­szym cza­sie. Czy codzienne tre­ningi to dobre posu­nię­cie? Zde­cy­do­wa­nie nie! Błędne prze­ko­na­nia na ten temat mogą prze­kre­ślić rezul­taty i dopro­wa­dzić do prze­tre­no­wa­nia, a w kon­se­kwen­cji bólu, zakwasu i bra­kiem ener­gii! Jakie jeszcze objawy daje ten stan? Czy Nutrigo Lab Regeneration będzie w stanie się z nim uporać?

Przetrenowanie objawy, które powinny Cię zaniepokoić!

Przetrenowanie to tak naprawdę cały szereg symptomów psycho-fizycznych, od dziwnego samopoczucia lub stanu podobnego do grypy po przygnębienie i niskie libido! Zła wiadomość jest taka, że to dopiero początek. Objawów może być znacznie więcej!

  • Duszności
  • Brak apetytu
  • Bóle mięśni
  • Wzrost temperatury ciała
  • Osłabiona odporność
  • Spadek wydolności i wytrzymałości
  • Kłucie w sercu
  • Problemy ze snem
  • Słabe wyniki krwi
  • Sztywność stawów
  • Rozdrażnienie
  • Otępienie umysłowe
  • Brak chęci do życia

Jak wyjść z przetrenowania? Nie popełniaj tych błędów!

Co zrobić, żeby wyjść z przetrenowania zwycięsko? Czy można mu jakoś zapobiec? Regeneracja i odpoczynek to podstawa! Wystarczy pozbyć się szkodliwych nawyków i wsłuchać się w potrzeby organizmu, a ciało będzie w świetnej kondycji! Pierwszym krokiem jest analiza planu żywieniowo-treningowego. Być może popełniasz szereg błędów, które oddalają Cię od celu! Prowadzą do przetrenowania, zamiast do progresu. Zweryfikujemy i ocenimy je wspólnie.

  • Brak rozgrzewki — jednym z najczęściej popełnianych błędów (szczególnie przez początkujących) jest brak rozgrzewki. Skutki tej decyzji mogą być doprawdy opłakane — ryzyko kontuzji wzrasta i to kilkukrotnie! Zdaniem trenerów, rozruch powinien trwać od kilku do kilkunastu minut i powinien obejmować wszystkie partie ciała. Jakie ćwiczenia warto wykonać? Dynamiczny spacer lub trucht, pajacyki, podskoki, wykroki, krążenia bioder i wiele innych.
  • Przerost formy nad treścią — trening powinien być dostosowany do aktualnego stanu zdrowia i kondycji, niestety wiele osób wydaje się nie zważać na tę informację. Podążając ślepo za idolami, rzuca się na największe hantle! To błąd! Początkującym zaleca się 3-5 kilogramowe ciężary. Lekkie obciążenia pozwala wypracować poprawną technikę i jednocześnie zmniejsza ryzyko kontuzji!
  • Częściej, nie znaczy lepiej — mięśnie lubią wysiłek to fakt, jednak aby rosnąć potrzebują regeneracji! Jeżeli Twoje ciało nie będzie dostawało odpowiedniej ilości odpoczynku, możesz zapomnieć o imponującej muskulaturze!
  • Ignorancja względem diety — dieta jest podstawą sukcesu! Odgrywa kluczową rolę w procesie kształtowania sylwetki. Bez niej możesz zapomnieć o potężnych muskułach i efektywnej regeneracji! Rozkład makroskładników jest tak samo ważny, jak jej kaloryczność!
  • Pomijanie rozciągania stretching jest istotnym elementem treningu, niestety nad wyraz ignorowanym! Przeciwdziała kontuzjom, poprawia mobilność, dotlenia tkanki i mięśnie, koi, łagodzi ból!

Wychodzenie z tego stanu wymaga cierpliwości i zaangażowania. Istota działań sprowadza się do odzyskania balansu pomiędzy aktywnością fizyczną, a dietą i odpoczynkiem. Nowa strategia nie powinna narzucać zbyt obciążającego tempa, a prowadzić do regularnej progresji — o którą trudno w przypadku przetrenowania. Jak często ćwiczyć? The American College of Sports Medicine zaleca, aby trenować max. 2-3 razy w tygodniu. Ważne! Zalecenia te dotyczącą poczatkujących! Starsi stażem sportowcy mogą sobie pozwolić na więcej. Dni wolne od siłowni należy przeznaczyć na regenerację. Dowiedz się, jak ją przeprowadzić!

Regeneracja mięśni po treningu

  • Sen — to nie tylko efektywna regeneracja, ale również dobre zdrowie i samopoczucie! Choć odgrywa kluczową rolę w naszym życiu, często jest bagatelizowany! Statystyczny Polak przesypia 5-6 godzin, a powinien minimum osiem! Warto mieć te dane na uwadze i wprowadzić je w życie!
  • Dieta — menu osoby aktywnej fizycznie powinien w łatwo przyswajalne białko (jaja, chude mięso, ryby, sery, kefir, jogurt naturalny), tłuszcze (oliwa, z oliwek, orzechy, nasiona) i węglowodany (płatki owsiane, brązowy ryż, ciemne pieczywo, makaron z pełnego przemiału). Jadłospis powinny zamykać witaminy i minerały. Istotna jest również dzienna podaż płynów! Specjaliści z Instytutu Medycyny zalecają, by panowie wypijali ok. 3 litrów wody dziennie, a kobity ok. 2 litrów.
  • Zabiegi odnowy biologicznej — masaż, krioterapia, a może odprężający seans w saunie? Na rynku nie brakuje zabiegów dedykowanych sportowcom! Większość z nas ma je na wyciągnięcie ręki — nawet mieszkańcy małych miast!
  • Suplementacja — na rynku można znaleźć całe mnóstwo suplementów diety przyspieszających regeneracje organizmu. Tabletki, maści, kremy, proszki. Jednym z najbardziej polecanych jest Nutrigo Lab Regeneration. To środek stworzony z myślą o osobach, którym zależy na maksymalnej odnowie organizmu!

Nutrigo Lab Regeneration

Nutrigo Lab Regeneration to specjalistyczny suplement diety stworzony z myślą o osobach regularnie trenujących na siłowni i nie tylko! Z powodzeniem mogą po niego sięgnąć amatorzy biegania, joggingu czy jazdy na rowerze. Świetnie niweluje oznaki zmęczenia, przywraca homeostazę, dodaje energii i wzmaga witalność! I najważniejsze — wspomaga regenerację potreningową! Dostarcza wysokiej jakości białka i aminokwasów, chroni przed katabolizmem oraz sprzyja wzrostowi beztłuszczowej masy mięśiowej!

Nutrigo Lab Regeneration efekty

Okazuje się, że Nutrigo Lab Regeneration ma wiele zastosowań. Sprawdzi się zarówno u osób będących na masie, jak i u tych na redukcji. Wykazuje działanie anaboliczne i antykataboliczne. Dostarcza mięśniom najwyżej jakości składników!

  • Redukcja zmęczenia
  • Szybsza regeneracja mięśni
  • Synteza nowych białek – gwarancja wzrostu tkanki mięśniowej
  • Sprawny metabolizm komórkowy
  • Pełna koncentracja treningowa
  • Przygotowanie organizmu na kolejne wyzwania
  • Ochrona przed katabolizmem mięśniowym
  • Maksymalna dawka energii
  • Szybka i łatwa wchłanialność
  • Doskonała rozpuszczalność
  • Szybszy metabolizm
  • Redukcja łaknienia

Nutrigo Lab Regeneration skład

Nutrigo Lab Regeneration to potężna dawka substancji aktywnych! Proporcje zostały dobrane tak, aby zapewnić możliwe jak najlepsze rezultaty!

Białko  WPH Optipep®Białko jest podstawowym budulcem wszystkich mięśni oraz tkanek. Odgrywa kluczową rolę w procesie kształtowania sylwetki! Chroni przed uszkodzeniami, odbudowuje zapasy glikogenu, usprawnia regenerację.
Kazeina hydrolizatu PeptoPro®Dostarcza energii, wyrównuje straty powstałe w trakcie intensywnej sesji treningowej, reguluje łaknienie.
Aminokwasy BCAATo przepis na szybki wzrost siły i wytrzymałości!
Jabłczan cytrulinyBierze udział w syntezowaniu substancji niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu — argininy i ornityny. Wspomaga procesy metaboliczne i detoksykacyjne.
AAKGZwiązek ten zwiększa poziom tlenku azotu w organizmie, usprawniając tym samym proces budowania masy mięśniowej.

 

Jak stosować Nutrigo Lab Regeneration? Instrukcja obsługi

Nutrigo Lab Regeneration to doskonały pomysł na posiłek potreningowy! Idealne rozwiązane dla osób, które cenią sobie czas i wygodę! Przygotowanie odżywczego koktajlu trwa mniej niż minutę!

Nutrigo Lab Regeneration opinie mężczyzn i kobiet!

Osoby, które zdecydowały się na tę  potreningówkę  są bardzo zadowolone z efektów płynących z jej regularnego zażywania. Wskazują na szybsze tempo regeneracji tkanki mięśniowej, wzrost wydolności organizmu. Co więcej nie skarżą się na bolesność mięśni — zakwasy są im obce!

Na początku myślałam, że dopadło mnie zmęczenie materiału. Nuda? Od kilkunastu lat ćwiczę na tej samej siłowni. Postanowiłam zmienić otoczenie — zapisałam się do innego klubu. Niestety, nie pomogło. Szybko zorientowałam się, że sama jestem sobie winna. Codzienne treningi dały się we znaki — opadłam z sił. Nutrigo Lab Regeneration wyciągnął mnie z tego bagna — aktualnie ćwiczę 4 razy w tygodniu. Moja sylwetka zmieniła się nie do poznania — w końcu zaczęłam zauważać progres! Polecam!

Ewa

Nutrigo Lab Regeneration to najlepszy patent na przyspieszenie regeneracji! Dzięki niemu trenuję bardziej efektywnie, a moje mięśnie  są w doskonałej formie — w przeciągu miesiąca udało mi się całkiem sporo zbudować. W końcu moja koszulka jest idealnie opięta!

Rafał

Podobno każdemu może przytrafić się gorszy dzień. Ta…. U mnie doba zamieniła się w miesiące — czułem się fatalnie. Nie mogłem patrzeć na ciężary, a co dopiero je podnieść. Kiedyś wrzucałem 100 kg na klatę, a teraz męczę się przy 50! Wiedziałem, że muszę coś z tym zrobić. Zrezygnowałem na jakiś czas z siłowni, ale to nie pomogło. Wręcz przeciwnie — było tylko gorzej.  Nutrigo Lab Regeneration przerwał stagnację — dzięki niemu udało mi się wrócić do klubu i do formy — ba! Stówa to już przeszłość, teraz podnoszę 120! Dzięki!

Patryk

Nutrigo Lab Regeneration dlaczego warto?

Regeneracja, choć często pomijana, stanowi niezbędny element układanki. Bez niej możemy zapomnieć o efektach! Podczas jej trwania w naszym organizmie zachodzą liczne procesy biochemiczne, bez których osiągnięcie posągowych proporcji na zawsze pozostanie w strefie marzeń! Nutrigo Lab Regeneration powstał po to, aby usprawnić ich przebieg, a co za tym idzie przyspieszyć proces budowania masy mięśniowej! Zdecydowanie warto włączyć go do swojej diety!

Nutrigo Lab Regeneration — Twój przepis na efektywną regenerację!
4.8 (95%) 4 votes

About Redakcja

Konsultacje Marek Krajewski - zakładka kontakt. Produkty opisywane na stronie są testowane przez nas oraz przez naszych ekspertów. Wszystkie zdjęcia produktów są wykonywane przez nas.

View all posts by Redakcja →

8 Comments on “Nutrigo Lab Regeneration — Twój przepis na efektywną regenerację!”

  1. w koncu jakis dobry suplement na regeneracje, nutrigo lab regeneration to moj hit – odkad go stosuje trenuje o wiele lepiej – podnosze coraz wieksze ciezary, a przy tym nie jestem w ogole zmeczony. zauwazylem tez poprawe koncentracji, co przelozylo sie na lepsza pensje – pracuje o wiele wydajniej niz wczesniej, jak widac szef postanowil to docenic.

  2. zanim trafilem na nutrigo lab regeneration ratowalem sie masazami, regularnie chodziłem na krioterpie, na czym znaczaco ucierpial moj budzet no i relacje z partnerka.. czas wolny poswiecalem treningom albo regeneracji. teraz odpoczywam bez wychodzenia z domu, dzieki!

    1. masaże spoko sprawa, ale tak jak piszesz droga – mieszkam w małym mieście, a za pojedynczą sesję wołają sobie stówe, a wiadomo ze trzeba chodzic regularnie, inaczej nie bedzie efektów.

  3. polecam nutrigo lab regeneration, wlasnie koncze opakowanie i wiem ze zamowie nastepne. super smak – slodki, ale nie zamula. ekstra dzialania – mam taka moc na treningu, bulgary wchodza jak zloto, tak samo jak martwy, polecam!

  4. szczerze mówiąc, nie wiedziałem że są jakieś suplementy przyspieszające regeneracje… a tutaj proszę, miłe zaskoczenie. spróbuje, jak tylko dostane wypłate ;p

  5. jak zaczynałem trenować na siłce, myślałem że im częściej będę na nią chodził, tym lepsze będą efekty… szybko przekonałem się, że jest inaczej… mój organizm wręcz domagał się odpoczynku, ograniczyłem się do max. 3 wizyt i wiecie co? w końcu zaobserwowałem efekty – rosnę w siłę. tego proszku nutrigo lab regeneration jeszcze nie stosowałem, ale chyba kupie jedno opakowanie na probe, jestem ciekaw efektów.

    1. miałem podobnie, dopiero kiedy zacząłem współpracować z trenerem zdałem sobie sprawę że to błąd, teraz ćwiczę 3-4 w tygodniu, w dni beztreningowe staram się dużo ruszać – spaceruje, pływam ale nie podnoszę ciężarów

      1. zazdrosze motywacji, mnie dopadł totalny leń… niby nowy rok, a ja zalegam na kanapie… nie wiem? może to ta pogoda? ech… raczej marna wymówka, trenować mogę w domu – mam sprzęt…

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *