Jakie zielona warzywa warto jeść na potencję? Poznaj ich właściwości!

Pamiętajcie bajkowego Popeye’a i jego patent na imponującą masę mięśniową? Okazuje się, że szpinak, bo o nim mowa, rzeczywiście ma niesamowitą moc. Nie jest wymysłem twórców kreskówki! Podobnie zresztą, jak inne warzywa w tym kolorze — jarmuż, brokuły, koperek, natka pietruszki, sałata, czy też rukola. Wszystkie bez wyjątku obfitują w witaminy, minerały, antyoksydanty 1)The Associations of Fruit and Vegetable Intakes with Burden of Diseases: A Systematic Review of Meta-Analyses. Yip CSC, Chan W, Fielding R.. Wykazują silne działanie przeciwutleniające! Jak wpływają na potencję? Czy rzeczywiście mogą ją wzmocnić? Podpowiadamy, jak umiejętnie wkomponować je do diety!


Dowiedz się: Jakie pić naturalne zioła, żeby poprawić potencję!


Potencja bierze się ze zdrowia, nie z Viagry!

Problemy z potencją stają się coraz bardziej powszechne! Szacuje się, że dotyczą ok. 1,5 mln mężczyzn w Polsce! I choć przyczyny tego stanu mogą doprawdy złożone, sporo zależy od nas samych, a konkretnie od naszych nawyków żywieniowych! Zdaniem seksuologów to, co jemy, może w istotny sposób poprawić lub wręcz przeciwnie obniżyć jakość życia seksualnego! Podstawą naszej diety powinny być owoce i warzywa — między innymi te w kolorze zielonym! Szczególnie korzystne działanie wykazują: szpinak, jarmuż, natka pietruszki, szparagi, seler naciowy, awokado 2)Effects of a Fruit and Vegetable-Based Nutraceutical on Biomarkers of Inflammation and Oxidative Status in the Plasma of a Healthy Population: A Placebo-Controlled, Double-Blind, and Randomized Clinical Trial.Arcusa R, Carrillo JÁ, Xandri-Martínez R, Cerdá B, Villaño D, Marhuenda J, Zafrilla MP.! Czego unikać? Lista produktów zakazanych jest naprawdę długa! Przede wszystkim należy ograniczyć spożycie nasyconych tłuszczów trans, które mają fatalny wpływ na męską potencję. Zwiększają poziom złego cholesterolu, sprzyjają rozwoju miażdżycy i cukrzycy! Niesamowicie cierpi na tym układ krążenia, który jak wiadomo, ma niebagatelny wpływ na kondycję seksualną! Dlatego chcąc odzyskać wzwód, dobrze jest wystrzegać się wszelkiego rodzaju ciastek, batoników, czekolad, słonych przekąsek, twardych margaryn. Sól również jest niewskazana, tak samo zresztą jak cukier!

Jakie zielona warzywa warto jeść na potencję? Lista tych najbardziej polecanych!

Ochotę na seks można zwiększyć, odpowiednio komponując posiłki. Warto, aby zielone warzywa stanowiły ich bazę, a nie tylko marny dodatek w postaci jednego liścia sałaty czy garstki rukoli. Korzyści płynące z tych na pierwszy rzut oka niewielkich zmian, mogą okazać się kluczowe! Zaowocować mocą i silną potencją!

1. Natka pietruszki

Wystarczy łyżka posiekanej natki pietruszki, aby pokryć dzienne zapotrzebowanie organizmu na witaminę C 3)Critique of medicinal conspicuousness of Parsley(Petroselinum crispum): a culinary herb of Mediterranean region. Mahmood S, Hussain S, Malik F! Dlaczego to takie ważne? Kwas askorbinowy pomaga zredukować stres, który nierzadko przyczynia się rozwoju problemów z potencją! Ponadto reguluje poziom cholesterolu we krwi, przeciwdziała chorobom krążenia — one również zwiększają ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji! Oczywiście, to dopiero początek zalet! Natka pietruszki posiada silne właściwości moczopędne, antybakteryjne. Usprawnia funkcje prostaty. Stany zapalne występujące w jej obrębie mogą skutkować osłabieniem popędu seksualnego! Jak umiejętnie wkomponować ją do diety? Można to zrobić na wiele sposobów. Dodać do sałatek, zup, omletów, jajecznicy, zjeść solo lub wykorzystać do przygotowania zielonego koktajlu!

2. Seler naciowy

To warzywo, które uchodzi za jeden z najsilniejszych afrodyzjaków! W jego składzie znajdziemy bowiem argininę — aminokwas z grupy egzogennych sprzyjający utrzymaniu wysokiej sprawności seksualnej 4)Phenolic composition and antioxidant activities of 11 celery cultivars. Yao Y, Sang W, Zhou M, Ren G.! Potęguje jakość zbliżeń, zwiększa napływ krwi do prącia, wzmacnia i wydłuża erekcję! Niestety ma jedną zasadniczą wadę — smak! Na szczęście można go w bardzo łatwy sposób przełamać. Wystarczy, zanurzyć go w dipie jogurtowo-czosnkowym, humusie lub podobnie, jak natkę pietruszki wrzucić do koktajlu!

3. Szpinak

Szpinak zawiera mnóstwo antyoksydantów, magnezu i żelaza 5)Plasmolysis and Vital Staining Reveal Viable Oospores of Peronospora effusa in Spinach Seed Lots.Kunjeti SG, Anchieta A, Subbarao KV, Koike ST, Klosterman SJ.! Z tych właśnie względów poleca się go osobom zapracowanym i zestresowanym! Zdaniem seksuologów to  właśnie ta grupa mężczyzn jest w głównej mierze narażona na wystąpienie impotencji, szeroko rozumianych problemów ze wzwodem! Jak przyrządzić szpinak? Surowy ma najwięcej wartości odżywczych, świetnie nadaje się do sałatek! Idealnie współgra się z serami — pleśniowym, fetą, mozzarellą, parmezanem, a także rodzimym oscypkiem! Pasują do niego również owoce — truskawki, pomarańcze, winogrona.

4. Awokado

Pełne przeciwutleniaczy, błonnika, kwasów Omega 3 i Omega 6, a w dodatku pyszne! Istnieje wiele różnych powodów, dla których warto jeść awokado, w tym jeden najważniejszy — silny wzwód! Obecna w nim witamina E pozytywnie wpływa na produkcję testosteronu oraz krążenie krwi, chroni męski organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników, uelastycznia skórę penisa i stymuluje komórki do namnażania 6)Avocado (Persea americana) seed as a source of bioactive phytochemicals. Dabas D, Shegog RM, Ziegler GR, Lambert JD.! Ponadto pozytywnie wpływa na wygląd! Przeciwdziała przedwczesnemu starzeniu, a jak wiadomo ryzyko wystąpienia impotencji, wzrasta wraz z wiekiem! Zazwyczaj pojawia się w okresie andropauzy, który przypada mniej więcej na 50-60 rok życia!

5. Jarmuż

Liście jarmużu stanowią bogactwo witamin z grupy B 7)The beneficial effects of Brassica vegetables on human health. Joanna Kapusta-Duch Aneta KopećEwa PiatkowskaBarbara BorczakTeresa Leszczyńska., bez których mechanizm erekcji nie ma racji bytu! Wzmacniają naczynia krwionośne, pomagają osiągnąć trwały i silny wzwód! Ponadto zawierają równie cenne dla męskiego organizmu antyoksydanty — chlorofil, luteinę, a także szereg minerałów! Wapń, fosfor, magnez, żelazo.

Ważne!

Oczywiście, zielone warzywa to nie wszystko! Oprócz tego należy zadbać o odpowiednią podaż zdrowych tłuszczy oraz węglowodanów. Polecane produkty to: ciemne razowe pieczywo, ryż brązowy, makaron pełnoziarnisty, oliwa z oliwek, orzechy, chude mięso, tłuste ryby morskie będące doskonałym źródłem białka oraz drogocennych kwasów Omega-3 i Omega-6. Jeżeli chodzi o używki, zielone światło ma tylko czerwone wino, niemniej należy je pić w umiarkowanych ilościach, nie więcej niż lampka dziennie!


Dowiedz się: Jaki wpływ na potencję ma seler! Poznaj właściwości!


Sprawdź, jak skomponować zielony koktajl na potencję! Przepis!

Najprostszym sposobem na przemycenie sporej ilości zielonych warzyw do diety są koktajle. Smaczne, sycące, zdrowe, a przy tym banalnie proste w przygotowaniu. Wystarczy zblendować wszystkie składniki i gotowe! Przed Wami nasze ulubione przepisy!

Zielony koktajl z dodatkiem jarmużu!

  • Jarmuż — 2 duże garście
  • Awokado — 1 sztuka
  • Słodkie, dojrzałe jabłko — 1 sztuka
  • Woda — 300 ml

Energetyczne smoothie z selerem naciowym!

  • Ogórek szklarniowy — 1 sztuka
  • Seler naciowy — 1 duża łodyga
  • Liście szpinaku — 1 garść
  • Natka pietruszki — 3-4 gałązki
  • Jabłko — 1 sztuka
  • Sok z cytryny — 1 łyżeczka
  • Woda — 300 ml

Energetyczny napój z jarmużem

  • Jarmuż — 2-3 garście
  • Mango — 1 sztuka
  • Seler naciowy — 1 duża łodyga
  • Kiwi — 1 sztuka
  • Woda — 300 ml

Podsumowanie

Aby zielone warzywa spełniły swoją funkcję, wzmocniły potencję, powinny towarzyszyć nam każdego dnia! Stanowić element zdrowej i zrównoważonej diety obfitującej w dobrej jakości węglowodany, tłuszcze oraz białko! Właśnie w takim towarzystwie czują się najlepiej i przynoszą rezultaty! Na zdrowie!

Jakie zielona warzywa warto jeść na potencję? Poznaj ich właściwości!
Rate this post

Przypisy   [ + ]

1.The Associations of Fruit and Vegetable Intakes with Burden of Diseases: A Systematic Review of Meta-Analyses. Yip CSC, Chan W, Fielding R.
2.Effects of a Fruit and Vegetable-Based Nutraceutical on Biomarkers of Inflammation and Oxidative Status in the Plasma of a Healthy Population: A Placebo-Controlled, Double-Blind, and Randomized Clinical Trial.Arcusa R, Carrillo JÁ, Xandri-Martínez R, Cerdá B, Villaño D, Marhuenda J, Zafrilla MP.
3.Critique of medicinal conspicuousness of Parsley(Petroselinum crispum): a culinary herb of Mediterranean region. Mahmood S, Hussain S, Malik F
4.Phenolic composition and antioxidant activities of 11 celery cultivars. Yao Y, Sang W, Zhou M, Ren G.
5.Plasmolysis and Vital Staining Reveal Viable Oospores of Peronospora effusa in Spinach Seed Lots.Kunjeti SG, Anchieta A, Subbarao KV, Koike ST, Klosterman SJ.
6.Avocado (Persea americana) seed as a source of bioactive phytochemicals. Dabas D, Shegog RM, Ziegler GR, Lambert JD.
7.The beneficial effects of Brassica vegetables on human health. Joanna Kapusta-Duch Aneta KopećEwa PiatkowskaBarbara BorczakTeresa Leszczyńska.

About Redakcja

Konsultacje Marek Krajewski - zakładka kontakt. Produkty opisywane na stronie są testowane przez nas oraz przez naszych ekspertów. Wszystkie zdjęcia produktów są wykonywane przez nas.

View all posts by Redakcja →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *