Domowe sposoby na potencje

Zaburzenia erekcji mogą  przybrać różnoraką postać. Niemożność osiągnięcia pełnego wzwodu nie zawsze jest tożsama z chorobą. Nadmiar stresu, złe nawyki żywieniowe, przemęczenie, brak ruchu – codzienność ma ogromny wpływ na potencję. Nie są to idealne warunki do utrzymania na wysokim poziomie typowo męskich cech.  Niestety niewielu z nas jest w posiadaniu tej wiedzy. W takich okolicznościach mamy prawo nie stanąć na wysokości zadania – no sam powiedz, o czym myślisz, kiedy zarywasz piątą noc z rzędu? O seksie? Nie sądzę! Marzysz o tym, żeby oddać się w objęcia…. – nie, nie kochanki! A Morfeusza – w mitologii greckiej bóg oraz uosobienie snu. Wprowadzenie kilku niewielkich zmian może pomóc – zobacz więc, co zrobić, aby cieszyć się trwałą i silną erekcją!

Domowe sposoby na potencje 

My, mężczyźni mamy słabość do niezdrowego jedzenia – restauracje typu fast-food. Gdybyśmy tylko mogli, stołowalibyśmy się tam codziennie codziennie. Niestety, na drodze do realizacji tego marzenia stają nasze żony, matki, kochanki – generalnie kobiety zafascynowane Ewą Chodakowską oraz Anną Lewandowską. Zamiast narzekać na los, powinniśmy im podziękować! Zaburzenia erekcji są bardzo często konsekwencją źle zbilansowanej diety: ubogiej w witaminy i minerały.

Witaminy na potencje

Dieta bogata w utwardzone tłuszcze trans jest zabójcza dla męskiej potencji – androlodzy oraz seksuolodzy nie mają co do tego żadnych wątpliwości. Szacuje się, że 50 proc. zaburzeń erekcji jest konsekwencją  źle zbilansowanego jadłospisu. Mało tego! Nadmierna masa ciała – otyłość lub nadwaga mogą przyczynić się do problemów z płodnością! Wśród składników mineralnych niezwykle ważnych dla męskiej sprawności seksualnej wymienia się m.in. cynk. Aczkolwiek selen jest równie ważny – dlaczego tak, a nie inaczej? Biorą one czynny udział w syntezie testosteronu – bez niego libido nie istnieje. Jeżeli narzekasz na brak ochoty na seks, najprawdopodobniej Twoja gospodarka hormonalna jest zrujnowana – warto udać się na badania. Zobacz, o czym (kim) jeszcze należy pamiętać!

  • Arginina – pozytywnie wpływa na napięcie naczyń krwionośnych, zapobiega agregacji – zlepianiu się płytek krwi, zapobiegając tym samym powstawaniu zatorów. A jak działa na erekcję? Jest prekursorem tlenku azotu, substancji odpowiedzialnej za rozkurcz tkanki mięśniowej i nie tylko. Stymuluje ona bowiem napływ krwi do prącia. Rezultatem tych działań  jest wzwód pozwalający na odbycie satysfakcjonującego stosunku seksualnego.
  • Witamina A – niezwykle ważna dla mężczyzn planujących powiększenie rodziny – jej niedobory osłabiają materiał genetyczny, utrudniają spłodzenie potomstwa.
  • Witaminy z grupy B – stymulują produkcję hormonów płciowych oraz czuwają nad prawidłową pracą układu nerwowego – przekazują impulsy nerwowe do prącia, przyczyniają się tym samym do powstania wzwodu.
  • Witamina C – to jeden z najsilniejszy antyoksydantów – chroni organizm przed szkodliwym działaniem wolnych rodników – zapobiega utlenianiu się komórek, chroni przed nowotworami – rakiem prostaty.
  • Witamina D – według licznych badań naukowych prawidłowy poziom tej witaminy zmniejsza ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji aż o 40 procent! Niestety organizm nie jest w stanie samodzielnie jej wyprodukować. Dlatego zaleca się regularną suplementację, zwłaszcza w okresie jesienno-zimowym, kiedy na dworze szarówka i plucha, a słońca jest jak na lekarstwo.
  • Witamina E – podobnie jak arginina wspomaga krążenie krwi. Poza tym usprawnia pracę układu hormonalnego. Wspomaga leczenie bezpłodności.

Dieta na potencję 

W diecie na potencję powinny znaleźć się produkty bogate w wyżej wymienione witaminy i minerały. Jak robić zakupy? Co włożyć do koszyka, a czego bezwzględnie się wystrzegać?

  • Chude mięso
  • Jaja
  • Nasiona i orzechy
  • Warzywa i owoce
  • Tłuste ryby morskie
  • Kiełki
  • Oliwa z oliwek
  • Pełnoziarniste pieczywo
  • Ciemny makaron
  • Owoce morza
  • Gruboziarniste kasze
  • Ryż

Tak powinno wyglądać Twoje menu. A co ze słodyczami, fast-foodami, używkami? Niestety, musisz je mocno ograniczyć –  a najlepiej w ogóle z nich zrezygnować! Ich  spożycie ma fatalny wpływ na potencję! Może utrudniać lub opóźniać osiągnięcie wzwodu! Nie wierzysz? Zapoznaj się z wynikami badań! Amerykańscy naukowcy donoszą, że mężczyźni będący pod wpływem alkoholu potrzebują więcej czasu na to, aby doświadczyć wzwodu aniżeli Ci trzeźwi. Napoje wysokoprocentowe rozregulowują pracę układu krwionośnego oraz zaburzają procesy myślowe.

Aktywność fizyczna na potencję 

Dla większości z nas niezaprzeczalnym faktem jest, że sport a ma pozytywny wpływ na zdrowie. W przypadku potencji należy rozpatrywać tę informację w dwóch aspektach – fizycznym oraz psychologicznym. Regularna aktywność fizyczna kształtuje wytrzymałość oraz podnosi poziom testosteronu – im więcej go w organizmie, tym większa ochota na seks! Częstsze i bardziej intensywne stosunki, nowe pozycje – wszystko jest w zasięgu Twoich możliwości. Drugi aspekt: muskuły dodają pewności siebie, likwidują kompleksy. Ważne! Pamiętaj o tym, aby zachować umiar! Regeneracja jest równie ważna, co regularność – nie trenuj codziennie!

Redukcja stresu

Stres, pośpiech, rutyna wpływają niekorzystnie na sprawność seksualną mężczyzn. Przyczyniają się do powstawania zaburzeń erekcji. Nie łatwo wyjść z tego błędnego koła – zwłaszcza w dzisiejszych czasach. Co mam na myśli? Spójrz na siebie – non top gdzieś gnasz – do pracy, do szkoły. Twierdzisz, że gonią Cię terminy. Zła wiadomość jest taka, że Twoja partnerka nie będzie na Ciebie czekać! Ogarnij się gościu! Stres to cichy zabójca. Ma fatalny wpływ na zdrowie człowieka. Na jego postawie rozwijają się takie choroby jak:

  • impotencja
  • depresja
  • zespół jelita drażliwego
  • atopowe zapalenie skóry
  • dolegliwości żołądkowo-jelitowe: zgaga, niestrawność, boiegunka
  • otyłość
  • miażdżyca
  • cukrzyca

Zioła na potencję 

Na Viagrę przyjdzie jeszcze czas – zanim zdecydujesz się na jej zakup, sięgnij po zioła stymulujące potencję, które w przeciwieństwie do środków na receptę rzadko kiedy wywołują skutki uboczne. Z reguły są bezpieczne. Na szczególną uwagę zasługuje korzeń żeń-szenia. Roślina ta jest znana z wielu właściwości prozdrowotnych – wzmaga popęd seksualny, podnosi poziom testosteronu we krwi, a oprócz tego świetnie sobie radzi z nadmiarem stresu. Komu jeszcze warto zawierzyć swoją impotencję?

  • Liść Damiana
  • Korzeń maca
  • Buzdyganek naziemny
  • Miłorząb japoński
  • Palma sabałowa
  • Lukrecja 

Uwaga! To nie wszystko! Do potraw warto dodawać: lubczyk, koper, cynamon, bazylię – przyprawy uznawane powszechnie za afrodyzjaki – wzmacniają popęd płciowy.

Domowe sposoby na potencje – podsumowanie

Do impotencji, jak i każdej innej choroby należy podejść kompleksowo – zmiany należy zacząć od siebie. Zanim udasz się do apteki, zajrzyj do swojej kuchni. Sprawdź, co zalega w szafkach. Pozbądź się żywności wysokoprzetworzonej. Zrezygnuj ze szkodliwych nałogów – papierosy, alkohol i inne. Niezmiernie ważna jest również regularna aktywność fizyczna – zapisz się na siłownię lub trenuj w domu. Pamiętaj o odpowiedniej ilości snu. Uwaga! Zatroszcz się o pozytywne relacje z partnerką  – pośpiech, brak czasu nie wprowadzają intymnej atmosfery.

Domowe sposoby na potencje
4.6 (92%) 5 votes

About Redakcja

Konsultacje Marek Krajewski - zakładka kontakt. Produkty opisywane na stronie są testowane przez nas oraz przez naszych ekspertów. Wszystkie zdjęcia produktów są wykonywane przez nas.

View all posts by Redakcja →

3 Comments on “Domowe sposoby na potencje”

  1. Z domowych sposobów polecam zioła – najlepiej kupić gotowe preparaty, no chyba że ktoś Was lubi bawić się w odmierzanie proporcji, parzenie itd….

  2. To prawda, nadwaga zabija potencję. Zanim zdecydowałem się przejść na dietę próbowałem różnych sposobów. Stosowałem leki z apteki i nic. Dopiero, kiedy zrzuciłem nadwagę odzyskałem libido.

  3. W moim przypadku winny okazał się stres – nowy projekt w pracy dał sie we znaki. Wystarczył tygodniowy urlop i wszystko wróciło do normy.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *