Ćwiczenia w domu na potencję: jak zadbać o silną i długą erekcję?

Kobiety oczekują od nas tego, że zawsze będziemy w formie. Tymczasem, my coraz częściej fundujemy im zawód zamiast satysfakcji. Penis jak z waty, brak wzwodu, o libido nie wspominając! Wszystko to może świadczyć o rozwijającej się impotencji! Jak sobie pomóc? Jak odzyskać długą i silną erekcję? Czy ćwiczenia to dobry pomysł? Przedstawiamy garść sprawdzonych metod i technik!

Silna i długa erekcja

Długa i silna erekcja to wspaniała rzecz, której pragniemy nie tylko dla siebie, ale również dla swojej partnerki, gdyż bez niej trudno osiągnąć orgazm! Niestety, nie zawsze ją otrzymujemy. Dlaczego? Powodów może być całe mnóstwo! Choroby układu sercowo-naczyniowego, zaburzenia pracy tarczycy, szybkie tempo życia, źle zbilansowany jadłospis, używki, stres. Nie bez znaczenia jest również wiek! Szczegóły poniżej! Skąd mamy jednak wiedzieć, w jakim stopniu ten problem nas dotyczy? Cóż, trudno go nie zauważyć! Objawia się niemożnością osiągnięcia satysfakcjonującego wzwodu! Sprawia, że zaczynamy unikać seksu! Jak sobie pomóc? Jak zadbać o długą i silną erekcję? Najlepiej zacząć działać od razu, zaraz po pojawieniu się pierwszych symptomów, a nawet wcześniej! Profilaktyka jest niezwykle ważna! To podstawa do uniknięcia kłopotów ze wzwodem i potencją!

Jak zadbać o silną i długą erekcję?

Choć przyjęło się mówić, że problemy z erekcją dotyczą wyłączenie sześćdziesięciolatków, to nieprawda! Najnowsze statystyki bezwzględnie obalają ten mit! Cierpią na nie coraz młodsi, dlatego tak ważna jest prewencja! Dieta, regularne badania kontrolne, suplementacja, redukcja stresu, aktywność fizyczna — to wszystko ma znaczenie! Krótko mówiąc — należy działać kompleksowo!


Czytaj również: Duża ochota na seks. Jak radzić sobie z wysokim libido?


1. Dieta

Marzysz o długiej i silnej erekcji? Musisz zacząć zwracać uwagę na to, co ląduje na Twoim talerzu, bowiem problemy z potencją mogą wynikać z niedoborów żywieniowych! Jadłospis powinien obfitować w świeże warzywa i owoce, ciemne pieczywo, chude mięso, jaja, ryby, orzechy 1)Szostak-Węgierek D. Sposób żywienia a płodność. Med. Wieku Rozwoj. 2011: XV, 4: 431-436.. Do minimum należy ograniczyć spożycie cukrów prostych, soli, tłuszczów nasyconych! Dlaczego? Zaburzają one prawidłową pracę hormonów — mogą obniżać poziom testosteronu. Ba! Doprowadzić do rozwoju wielu poważnych chorób — miażdżycy, cukrzycy, nadciśnienia, zakrzepicy, w których jednym z pierwszych objawów są problemy ze wzwodem! Na które składniki zwrócić szczególną uwagę?

  • Cynk — wspiera pracę układu hormonalnego, reguluje poziom testosteronu we krwi, zwiększa libido i popęd seksualny 2)Zhu WH. The immobilization of zinc ions on human spermatozoa in vitro. Shengzi Yu Biyun, 1991: 11, 73–74, 26.! Gdzie go szukać? Szczególnie polecane źródła cynku to orzechy, nasiona, sery żółte, pestki dyni, jaja.
  • Selen — to kolejny kluczowy minerał! Korzystnie wpływa na płodność, potencję, libido! Jak uzupełnić jego poziom? Wystarczy zjeść 2-3 orzechy brazylijskie i po sprawie!
  • Witamina E — korzystnie wpływa na krążenie krwi i produkcję hormonów. Ponadto jest bardzo silnym antyoksydantem! Chroni organizm przed szkodliwym działaniem stresu, który jak powszechnie wiadomo jest jednym z największych wrogów męskości 3) Esteves S., Agrawal A.: Novel concepts in male infertility. Int. Braz. J. Urol. 2011; 1: 5–15.! Witamina E jest obecna w nasionach słonecznika, orzechach, zarodkach pszenicy, sezamie.
  • L-argninina to nie tylko duże i twarde mięśnie, ale również silna potencja! Dieta bogata w ten składnik ułatwia osiągnięcie i utrzymanie wzwodu! Najpopularniejsze jego źródła to: migdały, mięso wołowe, kasza gryczana, orzechy laskowe.

2. Ćwiczenia w domu na potencję

Regularna aktywność fizyczna pozytywnie wpływa na potencję, przekonują androlodzy! Podnosi wydolność, zwiększa wytrzymałość organizmu, reguluje poziom testosteronu we krwi — hormonu warunkującego poziom libido! To jeszcze nie wszystko!

  • Sport wzmacnia serce, poprawia krążenie w okolicach miednicy, co oczywiście nie pozostaje obojętne dla naszej erekcji!
  • Regularne treningi to nie tylko lepsze samopoczucie i dobre zdrowie, ale również umięśniona sylwetka — czyt. większa pewność siebie! Liczne eksperymenty naukowe wykazały, że to, jak czujemy się ze sobą przekłada się na naszą kondycję seksualną! Zadowoleni ze swojego wyglądu mężczyźni są bardziej skorzy do eksperymentów seksualnych — otwarci na nowe pozycje i gadżety.

Ważne! Aby cieszyć się dobrą formą, wcale nie trzeba trenować na siłowni! Z powodzeniem można to robić w domu lub na świeżym powietrzu, co zresztą doskonale pokazała nam pandemia COVID-19 4)Lia van der HoekKrzysztof PyrcBen BerkhoutHuman coronavirus NL63, a new respiratory virus, „FEMS Microbiology Reviews”, 30 (5), 2006, s. 760–773! Wyciskanie sztangi, podnoszenie hantli, pompki, przysiady, szybki marsz, bieganie, jazda na rowerze — opcji jest wiele! W celu spotęgowania ich dobroczynnych efektów, warto uciec się do specjalnych technik. Poniżej prezentujemy te najbardziej polecane!

  • Metoda trzech palców — stosowana nieprzerwanie od setek lat! Bazuje na wzmacnianiu mięśni seksualnych — w momencie, gdy poczujemy, że zbliża się wytrysk, musimy objąć trzema palcami centralny punkt krocza.
  • Ćwiczenia mięśni Kegla — polegają na naprzemiennym zaciskaniu mięśni dna miednicy 5)EA McConnell. Teaching a patient to perform Kegel exercises. „Nursing”. 23 (8), s. 90, Aug 1993. Co istotne, można je wykonywać praktycznie wszędzie — nawet w sklepowej kolejce! Rezultat? Długa i silna erekcja!
  • Metoda APE — jest niezwykle przyjemna i efektywna! Polega na masowaniu konkretnych partii ciała przy zastosowaniu jednoczesnej wizualizacji!

3. Redukcja stresu!

Żyjemy w naprawdę trudnych czasach. Stres jest z nami wszędzie — w pracy, w domu, w szkole, a nawet osiedlowym warzywniaku! Jego nadmiar może skutkować niemożnością osiągnięcia silnej i długiej erekcji!  Trzeba z nim walczyć, gdyż samo marginalizowanie nie wystarczy! Co istotne, metod jest wiele! Ćwiczenia relaksacyjne lub aerobowe, odpowiednia ilość snu, zdrowa dieta, suplementacja, zioła, psychoterapia.


Czytaj również: Chrzan i jego wpływ na potencję. Czy warto stosować?


4. Sen

Niewielu mężczyzn zdaje sobie sprawę z tego, jak ważny dla potencji jest sen, tymczasem jego rola jest kluczowa, gdyż to właśnie on nadzoruje produkcję testosteronu! Jeżeli nie dbamy o jego odpowiednią ilość, pojawiają się podenerwowanie i zmęczenie, a w takich warunkach trudno o silną erekcje. Ile czasu powinniśmy poświęcać na nocny odpoczynek? Specjaliści mówią o 7-8 godzinach na dobę.

5. Suplementacja

Tabletki na potencję to nie chwyt marketingowy, a realna pomoc! Obecne w nich składniki mogą w istotny sposób przełożyć się na jakość naszego życia seksualnego! Jakich konkretnie efektów możemy się spodziewać? Poprawa libido, dłuższe i intensywniejsze stosunki, silny wzwód.

6. Badania

Regularne wizyty w laboratorium zwiększają szanse na wykrycie chorób, które mogą przyczynić się do rozwoju zaburzeń erekcji! Mowa m.in. o cukrzycy i nadciśnieniu! Podstawowe badania, które powinien wykonać każdy mężczyzna raz w roku to: morfologia krwi, OB, lipidogram, próby wątrobowe, testosteron, hormony tarczycy, insulina, glukoza. Warto również skontrolować swoją masę ciała, gdyż nadwaga zwiększa ryzyko wystąpienia zaburzeń erekcji niemalże trzykrotnie 6)Gentil P. A nutrition and conditioning intervention for natural bodybuilding contest preparation: observations and suggestions. (2015). Journal of the International Society of Sports Nutrition12, 50.!!!

Podsumowanie

Długa i silna erekcja to marzenie wielu mężczyzn, na szczęście jak najbardziej osiągalne! Wbrew temu, co mogłoby się wydawać, nie wymaga wielkiego nakładu pracy, czasu czy też kosztów! Podstawą naszych działań powinien być zdrowy styl życia! Dieta, regularna aktywność fizyczna, redukcja stresu, suplementacja! Tylko tyle albo aż tyle wystarczy, aby zachować dobrą kondycję seksualną i czerpać radość ze zbliżeń!

Ćwiczenia w domu na potencję: jak zadbać o silną i długą erekcję?
Rate this post

Przypisy   [ + ]

1.Szostak-Węgierek D. Sposób żywienia a płodność. Med. Wieku Rozwoj. 2011: XV, 4: 431-436.
2.Zhu WH. The immobilization of zinc ions on human spermatozoa in vitro. Shengzi Yu Biyun, 1991: 11, 73–74, 26.
3. Esteves S., Agrawal A.: Novel concepts in male infertility. Int. Braz. J. Urol. 2011; 1: 5–15.
4.Lia van der HoekKrzysztof PyrcBen BerkhoutHuman coronavirus NL63, a new respiratory virus, „FEMS Microbiology Reviews”, 30 (5), 2006, s. 760–773
5.EA McConnell. Teaching a patient to perform Kegel exercises. „Nursing”. 23 (8), s. 90, Aug 1993
6.Gentil P. A nutrition and conditioning intervention for natural bodybuilding contest preparation: observations and suggestions. (2015). Journal of the International Society of Sports Nutrition12, 50.

About Redakcja

Konsultacje Marek Krajewski - zakładka kontakt. Produkty opisywane na stronie są testowane przez nas oraz przez naszych ekspertów. Wszystkie zdjęcia produktów są wykonywane przez nas.

View all posts by Redakcja →

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *